joi, 14 februarie 2013

Pescăruș ( cântec al formației Țapinarii)

http://youtu.be/KVOJMTdSSPc

Aș vrea să mă-ntorc
Dar mi se-nchide calea
cu câini vagabonzi
ce vestesc uitarea

nu mai suport
să văd însingurarea
dintre gând și gând
acolo-i schimbarea

am aripi de foc
mi se-nchide rana
picături de noroc
creeaza marea

mă închin cu-n picior
câci mâinile te caută
și vreau să cobor
dar vântul mă saltă

aruncă-te în nori
poate așa o să cobori
nu contează cine zboară mai sus
suntem toți niște păsări
mi-e de-ajuns

sunt un pescăruș
ce în mare se caută
un pic jucăuș
în vise se scaldă

aș vrea să mă-ntorc
dar mi-amestec visele
și nu mai suport
să-ți cânt picăturile

nu știu unde zbor
mi-am uitat în tine aripile
m-așez pe un nor
aștept să treacă  clipele

azi sunt tot mai beat
amestec iubirile
și încă mă-ntorc
să-mi caut aripile

aruncă-te în nori
poate așa o să cobori
nu contează cine zboară mai sus
suntem toți niște păsări
mi-e de-ajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu