vineri, 30 noiembrie 2012

Tribut zilei de azi

Avem mai multă nevoie să fim smeriți decât să fim fuduli. Oricât farmec intelectual am avea și inestimabile adâncuri ale inteligenței, oricât de simpatici, empatici, alopatici, apatici și mai ales carpatici am dori să fim, e nevoie mai mult ca oricând de tărie de caracter!!! ... și mai avem nevoie de o inimă sinceră, caldă și primitoare. Acum rețeta e completă.

Altă matematică - de Nichita Stănescu
Noi știm că unu ori unu fac unu,
dar un inorog ori o pară
nu știm cât face.
Știm că cinci fără patru fac unu,
dar un nor fără o corabie
nu știm cât face.

Știm, noi știm că opt
împărțit la opt fac unu,
dar un munte împărțit la o capră
nu știm cât face.
Știm că unu plus unu fac doi,
dar eu și cu tine,
nu știm, vai, nu știm cât facem.
Ah, dar o plapumă
înmulțită cu un iepure
face o roșcovana, desigur,
o varză împărțită la un steag
fac un porc, un cal fără un tramvai
face un înger, o conopidă plus un ou
face un astragal…

Numai tu și cu mine
înmulțiti și împărțiți
adunați și scăzuți
rămânem aceiași…

Pieri din mintea mea!
Revino-mi în inimă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu