joi, 6 decembrie 2012

Astăzi este o zi ”de primit daruri” și de ”făcut daruri”. Gesturi, care dacă nu sunt doar simple ”obiceiuri” ci sunt gând curat, generează valoare. Cheltuiești ceva material care produce ”valoare” în/la alții. Cea mai bună investiție, după a mea părere!

Poate așa ar trebui să arate fiecare zi: cultivându-ne credința pentru bunăstarea și binele celorlalți și privind faptele noastre cu discernământ spiritual astfel încât generozitatea noastră să genereze mai multă generozitate.

Ah, ah, ah și dacă nu ne ascundem cu asprime visele, atunci secretul îl știe fiecare: începi tu primul ... nu te oprii așteptând să fi răsplătit ... și mai ales oferă mai mult decât te aștepți să primești... și să te ții neică .

Eu mi-am început ziua, gândind să vă ofer în dar cuvinte. De la un timp, cuvintele de pe la noi, mușcă și ofilesc. Cuvinte trebuie să fie ”blânde ca laptele”, cuvinte care eliberează:
                - Crești, numai dacă rămâi verde.
               Rămâi verde numai dacă îți înțelegi și accepți scopul vieții - acela că ai de găsit o comoară -  și comoara ta e îngropată dincolo de limitele tale actuale.
                Vei găsi comoara, numai dacă vei lua fiecare obstacol, un ”semn” din care ai de învățat. Om drag azi, primește întreagă, gratitudinea mea, pentru că mă simt atât de mănoasă cunoscându-te!

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu