marți, 18 decembrie 2012

În direct de la pragul tău ...


Îmi place să-mi basculez sentimentele,
dimineața,
la pragul tău...
Sincer,
Niciodată, nu le am îndeajuns!
Dar așa e și-n viață,
nu cantitatea primează
ci punctarea lor zilnică,
de-a lungul unui continuum.
Fără nici o verigă lipsă!

Peste bătălia aceea de demult
între ”am fi putut...” și ”vom fi fiind...”
analitic vorbind:
între p e r f e c t u l,
condițional optativ
și prezentul etern
s-a așternut un câmp de flori.

Nu praf,
nu balsam,
nu mare tălăzuită.
Câmp de flori,
bine așezat
ca să-și tragă seva
din inima mea.

Noaptea,
când e iar timpul despovărării
îmi spun:
- ”Doamne! Ce aventură mi-ai dat să trăiesc.
Ce gust!”
format din cu mult mai mult de 1000 de gusturi necorcite.
Aparte, reale, profunde.
- ”Învăț creșterea cu fiece floare
ce mi se înrădăcinează mai adânc.
ce înflorește mai mare
și mai frumos.

Iubire!
Atâta timp cât îmi trăiesc visele,
va trăi și speranța.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu