joi, 22 mai 2014

Talisman

Viața mea 
stă închisă 
ca într-o carte  
cu toate poveștile ei nespuse 
cu sâmburul gândirii nedecojit
cu înțelegerile, 
neînțelegerile 
și traducerea înțelegerilor tale, 
care nu devin mai clare, 
doar se adaugă
ca o umbră
încă o umbră a lucrurilor...

 ...  Și totul 
din cauza asta 
doar te multiplică. 


Trasee bune, 
trasee compromise, 
trasee deraiate, 
alean,
dorințe,
nostalgii, încă netrăite 
și întotdeauna plină, 
o găleată de suav 
nezugrăvită, 
pe chipul inimii ...

Totul pare policrom 
totul mă spală de înghesuiala 
ce cade în șuvoaie
spre purgatoriul din mine
totul vine la rând 
așteptate fiind lăcustele-clipelor-mele
flămânde guri vorace,
ce-mi înving somnul 
și-mi pietrifică realitatea 
în tablouri de nicăieri, 
din nicăieri,
de nepermis ...

Peste toate,  porte-bonheur, 
tu mi-ai dat 
un  zâmbet de buzunar
la purtător ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu