vineri, 12 decembrie 2014

EU ÎȚI OFER ACCES ...


Nu te lăsa surprins de instantaneele 
clișee, venite din oriunde;

vorbele, 
mie,
mi s-au învechit în mine
de atâta dor să te cunoască ...
chiar dacă
îmi este suficient din tine, 
firescul
adică să-ți cânt
să ți spun
să mă joc 
și cine știe 
să aștept și nițică reciprocitate
căci pentru unul ca tine,
întâlnit în cale,
nu știu de ce 
dar ideile mele sfârâie în rutina 
deplină. 

Nu-ți voi împușca trăirile tale de demult
doar pentru că eu nu le-am cunoscut
nu voi  scoate din adâncuri țapii ispășitori 
ai neputințelor,
doar pentru că eu mi i-am bifat.
... poate cel mult  
ne vom fi ceas deșteptător
când ne vor veni ”trezirile”.
Întregirile.

Doar de curând, 
eu am aflat, că

viața, 
viața asta bre!
e, o meserie de echipă,

...așa că eu îți ofer acces.




.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu