vineri, 30 ianuarie 2015

... cum curgem împreună ?


Dincolo de aparențe
prin matca gândurilor ce curg 
și se scurg
... dincolo de măști-fațade, 
ce uneori mă vând doar la jumate de preț
sunt eu,
care pâlpâie
cu  foșnet de sentimente ce fac să-mi pice frunzele
mușcată de disprețul vostru afișat în zâmbete,
ori ascunsă în visele plictisitoare ale cuiva...

Pe aceste ape
vreau eu vânt, 
vânt din toate părțile
ca să-mi aleg eu drumul,
să joc mai des în scenariile mele
chiar dacă asta înseamnă maxime de iubiri și maxime de suferință,
chiar dacă asta înseamnă căderi cu lacrimi 
ce trebuie să curgă ca și cum cerul ar pica pe mine,
și știind de fapt 
că pot face să se umple la refuz spații, cu 
petale parfumate...


Nu, eu nu posed petale parfumate într-un depozit imens
Eu le tot fabric...



.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu