sâmbătă, 14 februarie 2015

Sevă (V)


  ”O fiu al spiritului! ... Din lutul iubirii te-am modelat cum de te ocupi cu altcineva? Întoarce-ți privirea către tine însuți ....” ("Cuvinte Tainice" - Baha'u'llah)


Viața mă-ncearcă  nu pentru a mă  distruge
ci pentru a mă  ajusta,
pentru a mă distinge
ca să-nvâț,  că nu-i ceva de pus la vitrină
și că ea, trebuie neapărat să mă consume 
pentru a simți profund
pentru a asculta toate poveștile 
fără să-mi mutilez amintirile,
pentru candoarea miilor de ”da„-uri,
pentru lucrurile noi, cu fiecare senzație de izvoare
pentru euforia pașilor lui ”a da ce am mai bun”,
pururea redescoperiți.

Nu mă mai prețuiesc după elementele componente
după liste,
după intensele antrenamente,
ci după cât de sătul sunt în deplinătate
după foșnetul sentimentelor,
ori mai simplu,  
după lutul iubirii
adică după puterea-mi,
care mișcă toate lucrurile.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu