sâmbătă, 14 februarie 2015

Sunt aici pentru cuvintele mele

E o zi rătăcită,
în toată aglomerația de povești din mine
un fel de eternități fără atingeri;
poate e un ansamblu sorcovă
dar e plin de sentimente de dăruit,
care fac să-ți arăți mugurii, nu să-ți pice frunzele ...

Sunt aici,
pentru cuvintele mele, 
ție haine sonore!
 ... alcătuite din relații fluide de împletire
nu din manipulări parșiv conștiente
venite din plăcerea controlului.

Sunt aici, știu
pentru că  mă voi lăsa descoperit,
știu că vei spune că nu este o luptă corectă
dar eu o prefer fără paveze
doar cu forța vulnerabilității mele
 ...mă voi lăsa descoperit,
ca pe un nou continent,
mă voi lăsa descoperit 
cu singurul și simplu efort
dând ce e mai bun în mine
și doar atât;
și nu pentru că sunt antrenată să câștig
și nu pentru beția puterii. 

Sunt aici, pentru că în lumea asta largă
e destul loc și pentru d'alde ca mine.

Sunt aici pentru că cuvintele mele,
vă sunt haine sonore
un pic demodate (credeți voi) ca să le mai purtați

dar,
ca și pelerinele vrăjitorilor
pline de seducătoare focuri de artificii.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu