duminică, 20 septembrie 2015

Eu surâd întotdeauna



sunt un laborator de gânduri
de emoții noi
pentru asta eu surâd întotdeauna
când îmi ascund suferințele neașteptate
eu surâd întotdeauna
și pentru  micile chestii 
cum ar fi neliniștile mele ascunse
eu surâd întotdeauna
pentru a-mi scufunda scepticismul
și nesiguranța

și-mi surâde tiranic sarcasmul pe față
eu surâs întotdeauna 
din zilele cele mai negre
și din momentele cele mai de jos
atunci surâd întotdeauna
și de acolo de unde cineva se poate înălța
surâd mai mult
și când servesc o pasă bună în ping pong-ul ăsta zilnic
în care toată lumea crede că mă poate obliga să cooperez, după regulile lor, doar
eu zâmbesc întotdeauna
când mă-mbrobodesc cei din jur
că aș avea 
o așa și pe dincolo
viață tare gogonată
făcută din cele care nu-s de nasul meu
eu surâd și-n somn
și când survolez uneori
mințile 
mă asigur 
cu un râs ușor
că nu vorbesc din oglinda orgoliului meu


până la urmă povestea e simplă
surâd și  când o fac
și-o fac des,
eu zâmbesc cu un etaj mai jos
eu zâmbesc cu inima

așa mă exprim eu
și exista posibilitatea să supraviețuiesc,
cred.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu