luni, 21 decembrie 2015

Lumea lui ”prea bun” și ”doar pentru mine”


Prea am considerat tot timpul din lume furtunos 
Și că asta nu mi se cuvine
Prea mi-am dorit tot ce e spectacular
pentru că m-ar aduce în frunte.

Lumea lui prea bun mă zgândăre,
mă zgârie
prea ne gândim la un univers format numai din noi și-ai noștri,
și cum să ni-l extindem.

Prea repede mănânc pe pâine 
gustul de competiție și întreceri
prea mult tupeu de țățică de mahala 
prea  definim bunul gust în petreceri 
exagerat de zgomotoase
pline de râs,
râs fals,
cu clinchete de clișee 
ce ne transformă 
în coruptibili
iar prețul e i-o așa zisa 
viață fericită
făcută din comenzi,
dedicată colajelor, 
citatelor ieftine
previzibile,

și selfie-urilor.

Prea ne adresăm altora
prea dorim să dresăm.

Nu este un sacrificiu 
dacă ești pe cale
să începi să visezi!
Singur deocamdată.
Zău!

Și cine știe poate la noapte ar trebui să te rogi
privind cerul
și numărând stelele
ca să înțelegi de ce nu trebuie să te diluezi
și să n-o spui nimănui,
simțind acel vânt care ești tu
și gustul dragostei fără de măsură.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu