vineri, 29 iulie 2016

Câți ani am?




 ”Am acea vârstă,  în care  lucrurile se observă cu mult calm, dar și cu intenția de a continua să le cresc.
Am acei ani când voi începe să-mi mângâi visele cu degetele și când iluziile, devin speranță.
Am anii în care dragostea, uneori, e o nebunie, un flash fierbinte, nerăbdător să fie consumat în incendiul unei pasiuni în așteptare. Alte ori, ea e un colț plin de pace ca un apus de soare pe plaja.
 

Câți ani am, eu? Nu am nevoie ca ei să fie încorsetați în numere, pentru ca dorințele - mi să devină realitate, pentru ca lacrimi-mi vărsate pe drum să-mi vadă iluziile și să înțeleagă că valorează mult mai mult decât ele.
 

Ce contează dacă împlinesc douăzeci, patruzeci sau șaizeci! Ceea ce contează este vârsta pe care o simt. Am anii de care am nevoie pentru a trăi liber și fără teamă. Anii prin care-mi continui fără teamă propriul drum, pentru că am experiența și puterea câștigată prin visele mele.

Câți ani am, eu? Cui îi pasă! Anii, care-mi trebuie  ca să renunț la frică și fac ce vreau şi ceea ce simt.”
 


José Saramago


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu