joi, 17 noiembrie 2016

Construcții XXII - Favoruri celeste


Pozitivism și polemici roditoare
dispreț, mult dispreț
promisiuni, de cum îmi va arăta Raiul dacă ...
Ști, eu nu sunt proiectul tău de reconversie
nu vreau, înțelegi să mă miști pe scala dietelor
nu au nici o relevanță pentru traiul meu zilnic,
ba din contră 
îmi aglomerezi lumea asta plină de stridențe.

Dați-mi ce aveți de dat și nu mă mai măsurați!
Atingeți voi standardele voastre 
pentru voi sunt înalte și bune
pentru mine sunt garduri cu țepi.
Și cum de nu înțelegi
nu e pentru că vreau să-mi fac viața asta de una singură
ci doar pentru că așa
este singurul mod în care știu că voi înflori.

Știi nu sunt lângă tine 
pentru că sunt proiectul tău personal,
Eu am propriile mele favoruri celeste!
Și le caut.


.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu