marți, 28 februarie 2012

Burdușeala cu dragoste

Particulele mele de eternitate,
îndesate bine cu dragoste,
nu cunosc condiționalul.

...Și mai cred că sunt definitiv analfabete.
Se întâmplă să nu citească realitățile.
Și..., 
de fapt situația s-a înrăutățit 
ele evadând dintre definiți.

Pur și simplu nu mai suportă gramatica vieții.

Mai apoi, încerc să-mi consum sentimentele.
E ca o autoaprindere, 
și în loc să simt o normală epuizare de stoc
intru în aceea stare neverosimilă
și irațională
în care
tu,
mi-ești epicentrul. 


Și cu cât o fac mai intens
cu atât nu-mi dovedesc să mă fi apropiat
de  termenul de expirare.

...fără alte precizari,
mi-e dor de tine om drag
dar mă simt ca și cum aș înota contra curentului.

 ****



Ps: Teribila cadura monser, atuncea cand   imi treci prin cotloanele inimii!!!

http://www.youtube.com/watch?v=COnjs-6-_0Y&feature=player_embedded#!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu