marți, 28 februarie 2012

cantec pentru schimbare

I have been a seeker and I still am but I stopped asking the books and the stars. I started listening to the teaching of my Soul.
Rumi

http://www.youtube.com/watch?v=wTyqU0AaUkY&feature=related


Nu te despuia de scânteierea lumii întregi. Poate nu e atât de simplu dar ai încredere, dezvăluie și revarsă!  

Și ... lasă-te iubit. Te rog fierbinte, fă asta. Învață asta. Pentru tine. Redeșteaptă speranța. Chiar dacă închipuirile îți stau prin preajmă. Știu cum vin năvală. Doar că acum e ceasul libertății când ar trebui să le împiedici să te mai  sâcâie.  

Eu știu, că pământul este înnobilat de urma pașilor tăi căci altfel, Dumnezeu, nu te-ar fi încercat în felul ăsta. Și mai știu că și întâmplările noastre, ale tale și ale mele... vorbesc de cele din ultima vreme - poate ultimii 50 de ani -  ne sunt mai presus decât propriile  limitări lumești, provocându-ne. Uite, câte șanse de îndreptare ori de schimbare.... or de auto-iertare.



... Iar când mintea mea, pomenește de tine, sufletul meu este inspirat să găsescă un al 5-lea anotimp al vieții...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu