duminică, 12 octombrie 2014

tu nu știi??? ... eu sunt viu !!!



în aglomerația asta
cum de mi-ai mai descoperit respirația?
e dimineața-mi ce strigă a disperare
și eu sunt cu ochii-n jos 
și nu pot 
deși ... 
poate aș vrea ...


îmi spun că am încă dinți de lapte,
îmi pun la îndoială toate clișeele,
îmi dreg toate gândurile îndrăznelii și datoriei,
îmi prepar  toate rețetele de spus nu 
când de obicei se spune da,
îmi descopăr mutațiile posibile
începând de la cea mai banală identitate,
mă arunc în vâltoarea îngrijorării,
zbucium amestecat ... 

pe când mă mânuiești
crezând că mi-ești avantaj
crezând că pot vibra
făcându-mă să cânt
cântecul tău cel mai frumos
cea mai frumoasă compoziție a ta ...

tu cum nu știi???

eu sunt viu!!!
și totul e clar în inima mea
totul e clar în lumea mea
lejer haotică poate,
dar pentru prima dată în viață
îmi pot simții visele.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu