luni, 27 aprilie 2015

Egalitarism

- Vrei egalitate? 

Înțeleg eu că de fapt dorești să-ţi accept limitele? Și asta să mă facă fericită și recunoscătoare.

Dar dacă tu îţi faci graniţe, fără să mă întrebi, doar măsurându-mă, vrei de fapt să accept judecata ta și măsurile tale. Să accept, să fraternizez uneori cu admiraţie pentru judecata ta pe care o consideri dreptă, ”mai dreaptă” și probabil nepărtinitoare! Îți dorești să nu (te) judec în gând și mai ales să-ţi fiu îndatorată că mi-ai lăsat o bucată îndeajuns de mare în vecinătatea ta. Poate chiar mi-ai lăsat bucata cea mare...

Naivitatea ta, căci pot s-o numesc aşa, vine din dorinţa de a mă poseda cumva. Pentru că orice impunere e într-un anume fel, o posesie. Granițele sunt o formă de control și sufletește o colivie: 

 - Noi, noi doi suntem egali doar în divinitate, (orice-am înțelege eu ori tu prin asta). Acolo unde nu mai sunt graniţe. Acolo, unde spaţiu dintre noi se numeşte iubire.


.

.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu