sâmbătă, 16 ianuarie 2016

În fața ochilor



Vino să te privesc
să te văd în noua ta lumină!

Știu că liniștea sunetelor 
se adună în tine 
și-ți compun expresia feței,
noua expresie,
ce țâșnește azi ochilor mei
din ochii tăi.

Știu că am în față 
o altă fațetă a chipului tău omenesc
necunoscută
chiar și ție
și așa cum este de proaspătă,
plină de dorință de aventură
ea va călătorii în jurul lumii
de aici înainte 
plină de însuflețire
până va fi pescuită de păpușarii mânuitori.

Ce dacă-i iarnă
Printre sentimente
Ce dacă vom fi prinși în capcane de ghețuri
și vom trăi o perioadă din surâsuri congelate
eu, mă simt fără frică

pentru că am înțeles
din ce lut și din ce amprente
te plămădești
și că odată fiind sub lumina ochilor mei
te vei reinventa.

Din nou și din nou. 

Vino odată în fața ochilor mei!!!

.



Un comentariu: