joi, 24 martie 2016

Prețiosul ambalaj


Piața a fost invadată în februarie și martie de genul acesta de ”aranjamente” cu flori. ( vezi poza)

Flori înfipte în grabă care agresează ochiul și întristează inima prin lipsa armoniei, și mai ales prin lipsa compatibilității biologice și coloristice. Unele, scumpele, puse chiar așa în folii întregi de celofan bătător la ochi și îndesate în coșuri de răchită scumpă.

Deplâng acele flori și mi se par ireverențioase și de prost gust. Mie, mi se ofilește privirea! Mă sperie prețurile lor și mă miră cumpărătorii făloși.
Și tot îmi vine în minte similaritatea cu scena de azi, zi ploioasă fiind, în care aceea vecină a mea, iese din bloc în halat lung de baie înflorat și papuci pufoși peste care și-a tras haină scumpă ” de firmă” și merge, la „Profi-ul din colț. Prin băltoace.

Searbăd.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu