duminică, 29 ianuarie 2017

alda merini

Fiece rid al fețelor noastre e o poveste trăită cu curaj, cu orgoliu, surâzând, lăcrimând, cu dragoste. 

La fel cum sunt cuvintele unei cărți deschise, cojite de timp în fața ochilor întregii lumi. 

****

Încercă să te accepți așa cum ești
Nu te schimba după plăcerile altora
Cei ce te iubesc îți pot mângâia chiar și nesiguranțele
Cei ce vor să-ți stea aproape ți se vor ghemui în pliurile sufletului
Fii tu însuți mereu.
Fă-ți adevăratul cadou,
rămâi așa cum ești.



***
Întotdeauna m-ați judecat ca fiind ”ciudată sau ”diferită”. Da știi ce? Sunt obosită de sentimente inventate. Nimeni nu mă cunoaște cu adevărat

*****

Înainte de a veni
adu-mi trei trandafiri roșii
înainte de a venii
adu-mi un degetar mare
cu care să-mi repar inima
și o lungă răbdare
mare ca o dragoste ce să mă-nfășoare
Înainte de a veni
trage un șut peretelui din față
ca nu cumva înăuntru să fie un spion
ce ne-ar privi dragostea
înainte de a veni închide ușa încet
și dacă stau cumva plângând
cheamă ceva viori mai bune
să mă acopere
înainte de a veni
spune-mi că deja ai și plecat
pentru ca eu să nu mă fi speriat
Înainte de a pleca
încetează să mă mai saluți
Pentru că nu aș putea trăi mai mult.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu