marți, 31 ianuarie 2017

Limbajul dragostei - I -


Mii de imagini 
răscolindu-mi mii de întrebări 
stau pe umerii mei frânți
mii de cuvinte ce mă caută
unele să mă ascundă de lume, 
altele să vorbească despre mine,
cu acel sentiment de aparentă indecență
pentru ceea ce nu aș fi vrut să transmit:
mii de imagini încărcate în mine, 
știind că sunt de fragilitatea ouălor.

Mii de sensuri,
ce nu au timpul prezent
pentru că mintea mea e slobodă
și uneori unește trecutul și viitorul. 
cu mine agățată în interior
căci nu m-am decis la care să renunț.
Mii de semnificații,
întinderi uriașe de pământ nou ce se ridică 
din chiar inima mea
și-mi schimbă orizontul,
uneori
atât de departe de ceea ce ni se-ntâmplă
și încercate toate, 
știind că au fragilitatea ouălor.

Mii de voci 
cu ecouri, ce se sparg de stâncile timpului
și își găsesc liniștea
în insula mută a sufletului meu,
poate departe de adevăr 
sau de noi înșine
căci aici,
tot ceea ce este esențial,
a fost spus de mult.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu