sâmbătă, 17 iunie 2017

Despre cum trebuie procedat cu îngerii


Azi dimineață, am găsit atâta mărgean risipit pe amintirile mele că ele, erau acoperite întru totul și roșii foc de emoție. 

Azi dimineață, m-am întrebat de unde vin și cine sunt și de ce o așa liniște m-a cuprins căci mintea mea e inundată de pete de lumină iar cordele sufletului meu îmi vuiesc albastru.

- Înțelegi? M-au inundat creșterile din mine dar cel mai tare și cel mai tare mă gâdilau mugurii de îngeri. 

Ți-am  făcut cu ochiul să trecem aparent nepăsători pe lângă mlădițele fragede cu aripi dar ai vrut, dinadins ai vrut să-i iscodești. Ai aflat astfel că ei nu au rădăcini, de aceea nu prea îi vedem des în suflete. (Le-)ai promis apoi că le  vei face un aerodrom, cu piste speciale de unde să își ia zborul. Eu m-am necăjit, îți spuneam răspicat și știi bine, un pic răstit:

- Hei ce faci? Îi alungi? Mi-i alungi?

M-ai liniștit când am văzut că aveai aprobarea, singurul aprobarea, de a construi hangare de îngeri. Acum am hangare de îngeri  în inima mea  singurul motiv pentru care ei, ar dori reîntoarcerea. 

De aceea tu-mi aduci miros ”de reîntoarcere ” și un zâmbet pe față de fiecare dată când te văd ...




.

(Irizații Caline 2009)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu