sâmbătă, 17 iunie 2017

Despre decorațiuni și ștersul lor de praf


Vă mai aduceți aminte de mania colecționării albumelor de artă. Apoi puse frumos aranjate cât mai la vedere. 

- Puneam noi oare mai multă energie în a le colecționa decât în a le răsfoi?

Nu-i așa că în ziua de azi, în cazul în care le mai ai, cel mai greu lucru e să le ștergi de praf și ei da, nu mai sunt așezate simetric și frumos răsfirate la vedere, pentru ca musafirii să întrebe de ele?

Nu-i așa că de fapt, întrebarea azi, ni s-ar schimba? 

- De  fapt, de când n-am mai avut eu musafiri din cei pentru camera de zi? Din cei pe care să nu-i tratez cu uitatul la televizorul deschis (computer, combină tabletă, etc...) ci cu fața mea zâmbitoare, o cafea  cu caimac și o farfurioară cu dulceață de trandafiri...

- Vai, vai ce demodat gândești! mi se va spune. 

Dar am adus această imagine pentru că știu că nu ochilor, ci nasului această imagine vă va fi cu destul gâdilici, încât să vă facă poftă. 

- Poftă de ce? 

Poate de a răsfoi, în tihnă un album proaspăt șters de praf, lângă o cafea cu caimac...

.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu