miercuri, 16 august 2017

Intuiția și pacea interioară

Coerența! E bine să țineți minte asta .

Dacă vrei o relație umană ”pe bune”, ai nevoie de intuiție și empatie. Ai nevoie de mult mai multe lucruri desigur ca de exemplu, multă modestie. Din cea adevărată și nu mimată. Dar ceea ce am aflat (vezi sursa mai jos) și mi-a plăcut, este că intuiția, vine din inimă. Adică ei oamenii de știință zic că se inițiază fiziologic de la inimă. Și dacă vrei desigur, o poți accesa oricând și mai ales o poți spori.

Intuiția se manifestă când există ”o coerență cardiacă” adică când inima, mintea și emoțiile se află în aliniere și cooperare energetică.

Ritmul inimii + claritatea minții + concentrarea emoțiilor = o intuiție crescută.

Îmi aduc aminte de toate poveștile când inima spune altceva decât mintea. Când emoțiile, mă uit în jur, ori nu există sau există într-un entuziasm construit fals ori explodează necontrolat.

Și uite așa, mă întorc la cuvântul de început: ”coerență!”

Coerență, nu înseamnă ”egalitate”, nu înseamnă o ”balanță”, pentru mine înseamnă ”fără contradicții între termeni”,  înseamnă construirea unei armonii. De data asta a uneia interioare. Ceea ce, experimentând pe pielea mea, văd că nu e ușor deloc.

.
(sursa: https://www.heartmath.org/…/the-math-of-…/what-is-intuition/ )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu