miercuri, 14 octombrie 2015

Ia vezi!!!


Ia ascultă?!
Sigur că mă împotrivesc la vandalizarea minții,
sigur că pun dop
când te prind că-mi torni cu pâlnia,
când mă mânjești cu mituri inoculate, 
fraze stereotipe,
clișee care mă dor.


Ia, ieși pân'afară!
Vezi că refuz hărțuiala
cu care mă confrunți 
io zic că mă confunzi
când vrei să mă câștigi la zarurile manipulării!

Ia, ia aminte!
Îmi desfășor toată arta  hârjonelii
să-ți fac în ciudă, zău!
Îmi întind smucit pânzele
navigând oriîncotro,
până mă recunosc 
și mă  întorc îndărăt
până-mi aduc înapoi toate idealurile
amorțite.

Ia'n ascultă!Nu mă vezi?
Mă simt ca într-o competiție de parodii
ori ca și cum eu adult,
stau așezat în bănci de școală
prea strâmte pentru  mintea mea.

Ia mai fă ceva de poți! 
Căci eu nu m-am născut așa de sărac 
cum pretinzi tu că mă vezi! 

Bre, ia vezi!
Caut-ți busola de recunoscut oameni! 

.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu