vineri, 19 februarie 2016

Construcții X

Of,of of, cum ne ascundem noi în false refugii despre care chiar credem că ne ușurează durerea dar care până la urmă se dovedesc că ne provoacă mai multă suferință. Of, of of, nu cer empatia tuturor pentru toți dar măcar un simț al sincronizării. A știi când e timpul potrivit e una din cele mai importante lecții ale învățării. Sincronizarea vine dintr-o mai mare sensibilitate. Iar sensibilitatea ...

******

 Noi suntem toți interconectați. Și când spun asta mă uit la pădurea asta minunată pe care o numesc ”noi”. Oare n-ar fi mai bine și mai frumos dacă am fi mai îngăduitori cu punctele diferite de vedere și cu felul de a fi al fiecăruia. Poate nu ne-am mai împotmoli atât de des... și poate am găsi și mai multe puncte de întâlnire..am înnoda mai multe între noi

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu