miercuri, 17 februarie 2016

Păpușarul

Linji Yixuan: ” Lasă păpușile să țopăie pe scenă și observă pe cel ce trage sforile.”

Acuzăm în continuu de manipulare dar eu mă trezesc că cei din jurul meu - mai mulți decât cei ce recunosc și mult mai mulți decât cei ce o fac cu intenții binevoitoare-   își doresc să spună oamenilor  ce au de făcut, fără să fie conștienți că n-o să iasă decât un spectacol de marionete mediocru.

Iar eu, cu problemele mele gloduroase, de-mi vine să le spun:
- Băi frate, nu-ți dai seama cine sunt eu! Ba chiar mai mult: Ian ascultă: nu-ți dai seama cine mă cred eu! Ești departe de mine frățioare...

Mai lasă-mi loc și mie. Lasă-mă să mă desfășor, fără a mă dirija, fără constrângerile, fără fricile, fără vinele și fără coada ca de cometă a resentimentelor tale și mai ales fără ”nu”-urile tale multiple de care mă împiedic la tot pasul.

Ce mi-ar place zău, ca în loc să te ocupi cu îndrumatul, să mai aerisești un pic. Ști tu unde! Și lasă ușa deschisă. E primăvară...

https://www.youtube.com/watch?v=SphHaiW7fzg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu