vineri, 5 februarie 2021

Prejudecățile mele de toate zilele

 Acolo unde mintea vede numai ruşine, inima descoperă frumosul! Dostoievski

Despre prejudecățile mele de toate zilele: de curând, într-o bună dimineață, să zicem că era chiar azi dimineață, dar oricum e mereu dimineață când decid să fac lucruri din astea ”grele”, m-am decis să îmi verific, cuantific și distrug ceva prejudecăți.
 
Uneori râd eu de mine când ”(mă) prind cu astfel de lucruri. Uneori mă ”batjocoresc” îndeajuns nu ca să renunț la ele imediat ci ca să fiu din ce în ce mai atentă când vin și îmi revin în minte, când le pronunț și când le arunc așa în eter sau prin vecini.
 
De data asta am stat și m-am minunat la o categorie nou apărută ce s-a înmulțit ca ”pirul-n vie”, prejudecățile mele legate de prejudecățile celorlalți.
 
Să nu spuneți că voi nu aveți! Să nu spuneți că nu vă jenează! Vă rog verificați și vă verificați! Până seară e chiar timp să le și aruncați la coș.
 
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu