miercuri, 2 octombrie 2013

Ghergheful

 ... e atâta fragilitate în viață și în noi, atâte cotituri de drum, atâtea răscruci, atâția clevetitori...

 Nu vreau să fiu doar fabricant de emoții și ca alții să se hrănescă din asta... Hiene la pândă... sau receptori pasivi...

 Dacă sunt sinceră cu mine, îmi dau seama cât de multe frustrări, fisuri, farduri, fumuri, fose, fițe adun în timpul acestui drum și cât de ușor îmi poluez inerent viața și relațiile interumane.

 ... de fapt, ca să merg mai departe (în vrerea mea) paradoxal, trebuie să merg ... mai aproape! Ca să merg mai aproape înseamnă să țes între mine și ceilalți o dantelă atât de gingașa și fragilă și în același timp atât de fidelă contururilor oamenilor. 


 Mi-ar place, să-ți placă acest lucru despre mine și să mă găsești mai degrabă stând la un astfel de gherghef ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu