joi, 27 martie 2014

Basmul cu cocoșul roșu

Marea menire,
a cenușiului de oraș,
E,
înscăunarea tristeții.

Vroia ea,
Să mă suie,
Cocoș roș,
De tablă,
Pe turla Mitropoliei!

Înțelegeți?
Croncan, 
Cu sufocări mentale,
Pieritor, în neînsemnătate.
Normal că nici-o umbră,
Nu mi s-ar mai fi așezat în spate!

- Doare? glăsuiesc stins.

-  Nu știu! (mă-mpăciuiește cetățeanul alegător
cu glasul lui duios și trist), cu apă și săpun, eu mă spăl pe mâini foarte des...

- Permiteți-mi vă rog, - zic - să vă tratez cu considerație”(mă lingușesc eu, de frica terorii de opacizare).

- Cu toată stima - spune - vă ofer tot felul de gratuități (ploconidu-se iar) ...

- Eu vreau doar, bilet la un Mega-banchet al Râsului Homeric.

O metamorfozare, a meduzatelor spirite.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu