miercuri, 26 martie 2014

legat de ADN-ul meu spiritual


ADN-ul meu spiritual a învățat, încă de la Moise, că există un drum al certitudinilor, în care Flacăra unui Rug Aprins arde dar nu te frige. De aceea, credința mă arde într-un sacrificiu purificator și mă luminează incandescent! Așa arată epopeea mea pe când lupta se dă când mă întâlnesc ”io” cu Eul”. 

Așa că, partitura-mi (...), vă va povesti despre melodia mea unicat și spune despre interpretarea pe care o fac. Ea se aude din mine și vine din modul cum scot în relief, altfel decât ceilalți fiecare sunet, fiecare imagine, fiecare clipă, căci acele clape special concepute, ale vieții mele, sunt făcute, fiecare-n parte, din ”ruguri  aprinse” și unde drumu-mi până-n curtea Prezenței Divine, e o întâlnire a lui eu, ce mă voi întâmpina cu El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu