miercuri, 15 decembrie 2021

 

Știu, știu , știu o să muriți de invidie! 😛
Pe la început anului am completat un chestionar ”Goodread” unde era și întrebarea ce primă carte aș vrea să recitesc mai mult și mai mult? Și nu știu de ce, și nu știu de unde, mi-a venit în minte răspunsul imediat: Divina Comedie dar în italiană în original.
Gând ciudat în plină izolare, o să ziceți nu-i așa? Sau poate e Dante de vină cu cei 700 de ani împliniți de la moartea lui? Poate e dorul meu de a ajunge mai repede în Italia? Poate dorința de a exersa italiană pe care n-am vorbit-o de mult și așa poticnită? Așa că iată (vezi foto), printr-o conjunctură interesată, așa cum se întâmplă toate coincidențele fericite, azi am primit Divina Comedie cadou. Mă simt ca un copil care a găsit darul cerut Moșului sub brad.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu