sâmbătă, 1 februarie 2020

pe tărâmul de dincolo!

În celălalt spațiu al meu ”oamenii mă întreabă deseori despre celălalt țărm al meu, adică vor să știe pe ce alt țărm aș vrea să ajung? Ce vreau să fiu? Ce vreau să fac? Dacă vreau să ajung un star sau ”cineva”?

... în general m-am opus ideilor, vroiam să fac ceva care să-mi aparțină dar nu știam ce vreau cu adevărat fiind atras de multe lucruri. Pot să spun că de fapt mă împotriveam direcției în care mă ducea curentul...

Lumea vrea să fie fericită. Toți vor să ajungă în acel loc unde sunt fericiți, unde sunt iluminați, unde sunt mulțumiți. Oamenii caută prin cărți, se duc la cursuri sau își aleg mentori spirituali, imaginânându-și că trebuie să existe cineva care să-i ajute să ajungă la celălalt țărm al lor, în celălalt spațiu.

E ca în povestea din Vrăjitorul din Oz. Pentru oameni acasă este locul unde se simt în largul lor și unde totul e ok. Doroty face toată aceea călătorie și descoperă că acasă este de fapt ”înapoi” ...

Credem că ceea ce căutăm este întotdeauna undeva dincolo de curcubeu...

(Jef Bridges - actor american, din discursul său pentru premiul Oscar)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu