joi, 29 septembrie 2011

DIALOG




Ca frunzele toamna,
Agale
Prin ochiurile de plasă ale limbajului
Îmi cad în adânc
Gălbejitele sensuri,
Slobode de logică.

Ş-atunci, pusă pe harnicie tardivă
Strâng grămezi
Şi le dedau fumigaţiilor cenuşii,
Pe loc,
Fără să iau sama la rotocoalele corozive ce mi s-au aşezat tocmai pe sacru,
Or’ la sculpturile fumurii
Ce mi se depun încleiate,
Tactil unsuroase
Atunci când îmi palpez sufletul.

Dilema ce mă acaparează 
(voracic)
Vine din purtarea cu tenebrozitate a tristeţii ăsteia gri
Lipicioase,
Când de fapt ar trebui
Zău, ar trebui să fiu recunoscătoare.
Căci, 
O minimă ecranare
E benefică,
Când eşti conştient de,
Insuportabila frumuseţe a creaţiei.

(Altfel n-am accepta jocul,
Ca,
Grefă afectivă a iluminării).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu