joi, 29 septembrie 2011

POM ŞI PASĂRE


fiori de dor

                             

Rădăcini şi aripi,
Zbor şi permanenţă
Sufletul meu zbuciumat,
Îi dosit într-un  vultur?!
Ştii voi pleca într-o  zi sau alta
Nu-mi cere să-ţi spun când
Nu ştiu încă...
În faţa mea sunt ancore
Mă dor afurisitele,
Şi-un drum...
cu acel ceva,
care mă face dimineaţa să mă trezesc fredonând...

Rădăcini şi aripi,
Îs aşa lucruri grele pe care oamenii mari încă nu le înţeleg:
Să fi slobod...
Ori primul pas, în afara unei noi frontiere ..

Rădăcini şi aripi?
Nu vreau să aleg,
Nu vreau să cer,
Nu vreau să mă opresc,
E atât de multă dragoste făcută pentru mine:
Priveşte-mi sufletul,
Urmele lui, rămîn în tine.

Rădăcini şi aripi,
Alătură-te mie!!!
Într-un amestec de sunete, mireasmă şi magie ...
E atât de multă dragoste făcută pentru noi
Pentru bucuria de a fi vii,
Torţă, în vâlvătaia unui incendiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu