luni, 24 octombrie 2011

Absolut ( I, II, III)



Absolut (I)

Sunt un om care visez pe termen lung,
Şi-o fac premeditat!
E ... o logică aici:
căci eşti perfect responsabil de asta,
Şi perfect motivat!

Picură de preaplin, cordele chemărilor noastre
Redecorând absolutul.


Absolut (II)

Celest,
Viaţa mea se toarce
În bulboane de emoţii.
„Împreună”-ul, mi-a înhămat clipele
Zglobiu,
Să mă minunez
De zurgălăii-mi
Ce se limpezesc în chihlimbarul timpului.

Absolut (III)

Vezi!
Nu e o întâmplare,
Că te iubesc 24 de ore din 24,
În, absolut toate zilele lucrătoare…
Şi,
Apreciez că, de-o bună bucată de timp,
Taman de când mi-au scăpat zănatec, caii în dragoste,
N-am risipit în neiubire
nici măcar o microsecundă din sfârşiturile de săptămână.

Picant,
Îmi lasă gura apă,
A sentimente dulci pipărate,
A joacă,
A copilărire,
A căldură,
Ş-a lacrimă de suflet dornic.
Şi trag cu ochiul
Când,
Alegi să te coci
În scoica inimii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu