luni, 24 octombrie 2011

Tu eşti acela



... tu eşti acela...
...eu sunt o mică măsură a unităţii, din tine ca întreg...

...tu eşti acela ...
... eu sunt un instrument muzical ce mi te-aştept ca interpret ...

...tu eşti acela ...
... eu sunt litere, disparate care se vor combina  în poemul care eşti tu  ...numai acolo…

... tu eşti acela...
... eu sunt oaza creată  doar  în jurul fântânii tale ...

...tu eşti acela...
... eu simplu slujitor, credincios, în imperiul în care eşti  tu...

... tu eşti acela ...
... eu doar micul far, pe ţărmul unuia din promontoriile inimii tale ...

... tu eşti acela ...
... eu pios, arcada tabernacolului, pentru altarul tău...

... tu eşti acela...
... eu doar lăcaş de sevă - dorinţelor tale  de înalt...

... tu eşti acela ...
... eu purtător de steag, în zbaterea ta cu viaţa ...

...tu eşti acela
... iar ochii mei's doară îmbătaţi de vinul iubirii de tine, căci picioarele mele încă se împleticesc, târându-se  pe pământ pe când  viaţa mea, spiritul meu, călătoreşte printre stele …


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu