luni, 24 octombrie 2011

Plasmă


Plasmă (I)

Vrând – nevrând,
Credinţa
credul sedusă de firea egoistă
placentară
zideşte-n
travaliul lumii mele,
şi mă izbeşte
intrând adânc
În Faceri.

Hipnotic, rememorez furia cu care-mi pierd memoria,
E ca un zer ce se scurge la teasc
Şi tactil, penetrez bucuria coagulării
Sperănd să-I cuprind sâmbure de Inalterabil.


Plasmă (II)

–  „ O Domnul meu! Să-mi dai, aş vrea şi eu ...”
Opreşte-te! Nu cere! ... A câta porunca-i?

Divinul te-a’nzestrat cu Tot
Cu faptă, gând, cuvânt şi cu ardoare.
Şi tu, mai vrei să completezi ne-ndestulat?

La ce râvneşti?
Tot tu te siluieşti?
... şi te compari?
... te milogeşti!
şi jefuieşti adaosuri de milă de la semeni
cerşind de fiecare dată, bonus
special al tău, numai al tău.

Absorbi,
Vampirizând,
Fermenţi
De la atâtea şi atâtea nevoi lumeşti, mai pline de nevoi ...
Şi creşti, te  umfli...
Devii îmbelşugat?
Ca să devii cămară? ... şi depozit?

Cerând mereu,
Te ţintuieşti acolo unde eşti,
Te plictiseşti,
Te ofileşti,
Şi încetezi de a fi escaladare,

Provizia-i de folos?

Doar ştii,
Că Pacea sufletului n-are buzunare!


Plasmă (III)

Sunt
O dâră a destinului,
Eterică,
Comensurabilă.
M-am întrupat, pigmeu,
Într-un  sfiicios discurs de adoraţie,
Pentru că sunt din breasla,
(Azi neglijată),
A gravorilor de aureole.
Asta fac zilnic,
Vă înconjor cu nimburi.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu