luni, 24 octombrie 2011

Ahhha!!!



                                                   Azi … şi... mâine….


Azi,
îi iubesc pe  oamenii-fereastră ei te lasă să le priveşti sufletul şi deschizându-le sufletu' fereastră.  Savurezi frăgezime şi miresme.

… îi iubesc pe oamenii-poartă, ce te primesc oricând oaspete, fără ascunzişuri subtile, fără ocolişuri. Uşă deschisă mereu la nevoie.

... şi pe oamenii-fântână arteziene ce ţâşnesc fără nici cel mai mic efort să-ţi potolescă  setea. Revărsare pentru oricare însetat … fără oprelişti!

... îi mai iubesc şi pe oamenii-arlechin veşminte multicolore şi vesele, făra buzunarele egoismului.

azi, îi iubesc total pe oamenii-omidă ei renasc cu  aripi.

Ah, ah mă vait eu ...:   -"Azi"-ul e uşor, prea e vorba de prietenii mei!

Dar  "mâine" îi voi iubi şi pe cei indiferenţi mie?

Eu voi fi fiind acela care aruncă plasa, să îi  pescuiesc şi … pe oamenii-oglindă,  perfida imagine reflectată dintr-un  "mine linguşit"?

pe oamenii-vitrină, exemplare rare de elitism sau recipiente de lux, ticsite şi îmbâcsite expuse vederii,  oamenii-dulap, nesăţioşi prin comorile lor egoist ascunse vederii,

oamenii-preş laşi ce se acceptă călcaţi,

oamenii-monedă cu sclipirile lor zgârcite la mărunţişuri.

Pescar în mlaştini ? Ce undiţa, ce momeală ??? ... Eu? ... doar cu permisiunea Domnului meu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu