luni, 24 octombrie 2011

Cuib


                           (de-ar sta în puterile mele)

„Când mă gândesc la tine/, /îmi vine să închid uşa cu cheia/Să nu intre cineva peste noi.” (Marin Sorescu)


Dă-mi voie
să-mi potrivesc cuibul
în adâncitura claviculei tale,
să ascult cum îţi ticăie sângele
când mă foiesc răscolită de dor...
Pierde-mă
o clipă în palma-ţi
unde-mi alungesc umbra „în drumul vieţii” - cărăuş -
re-croind autostrada noastră de nesfârşire…
Aşează-mi far
ochii,
încrustaţi între emoţiile tale,
să-ţi remodelez zilnic,
pulsatil,
o stare sufletescă ce o credeam că moare
dar a jinduit să renască …
Atinge-mi corzile vocale,
să devină vioară a  miezului gândurilor tale;
Coboară-mă-n abisu-ţi
şi ca într-o cochilie
să pot,
fiece  frison  de nebinevenit
să ţi-l acopăr sidefiu ...
Cuvios,
ochii-mi  lacrimă la rădăcina gleznelor;
talpa-ţi,
să tragă vigoare  renăscută tomnatec;
să prinzi rădăcini în adâncul meu
pe unicul sol
al  unui surâs etern.
Alipită
lasă-mă,
Strâns.
Mai strâns.
Să-ţi cuprind aroma,
fructuozitatea
extazului pârguit.
Şi să celebrăm
anotimpul nostru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu